Jarní setkání na Hrádku

18.03.2011 18:00

Ahoj kamarádi,

tak máme za sebou další vandr na Hrádek za kamarádem Kuldou.  Jak to probíhalo, nebudu rozepisovat.  Zde přikládám to co napsala kamarádka Šmoulinka, kterou za nás pozval kamarád J.E.K.

Zde zápis od Šmoulinky:

Ahoj,

Tak mi zavolal kamarád J.E.K(Jack,Elvis,Kloboučník),jestli nemám chuť vyrazit na

Hrádek.Proč ne ,Šnečková i já jsme se stejně už těšily až vyjedeme a tak jsme ukecaly Kůzlete mamku

a v pátek vyrazily.Ve vlaku mi volá J.E.K přijede pro Vás na nádraží do Úštěku kluk celý v zeleným ,auto zelený jako žába. Má Renaulta a já na: “to říkej mi jak vypadá Renault“ , prý má takové neslušné označení, naproti mne seděl kluk a zašeptal to nemravné slůvko a já už věděla. :-)

Ale ,jaksi sem to popletla a řekla děvčatům až, vylezeme koukejte po klukovi co je v zeleným a vypadá jako žába.

Ale ,nemusely jsme nikoho hledat neboť jak jsem vylezla koukla před sebe mávnul na mně kluk a já věděla že je to on.

A teď došlo na to ,že se ptám “ty si žábák” a on “ne Tulák”..já na to “já myslela že ti říkají žába, se směješ krásně jako žabička”.

Pak sem se ho ptala jestli kouří ,prý jo ,tak ty dvě hnedka začaly zpívat ,”Šinu si to v zeleným Renaultu cigaretu přilepenou na pantu,jaká by to asi byla paráda kdyby se ti přilepila na záda”.

Tulák se smál a pravil,”ty sem chceš v neděli hodit zpátky vid” :-)

Dojeli jsem do Ostré kde v restauraci už čekal J.EK. a Kufírek.

Kluci si dali pivko ,slečny limču a já si říkala teď se tu zmažou a je to v řiti.Opak byl pravdou vypily dvě pivka mezitím dovalil Vlk s Veverkou a Káťou a pak se vyrazilo.

Šnečková jednu chvilinku bafla Kufírka za packu a nikdo z nás nebyl tak rychlej aby to vyfotil což mi mrzí.

Pak se juniorky i s juniorem odpojily a mi jen koukaly jak se jim práší za patama.

Cesta špica ,akorát já byla líná tahat kanady a tak sem si vzala houpací tenisky což sem večer po ulehnutí krutě proklínala.

Dofuněla jsem na Hrádek a to že jsem se po cestě při povídání kochala přírodou,oproti Hrádku nemělo

srovnání..Tyčí se tam majestátně i když je dost v troskách ,jedna věž která je udržována a dá se v ní i přespat .Na nádvoří se pyšní roubenka a věřte mi, že za úplňku to bylo ještě krásnější.

Jen si představte jak měsíc svítí na plné pecky obloha je plná hvězd a v tu chvíli se Vám při troše fantazie odehraje bitva nebo jak stoupáte po schodech co by princ či princezna.

Večer vytáhnul J.E.K kytaru a zpívalo se a mimo jiné se povídala pohádka,kterou J.E.K řekne v češtině a okamžitě po řeknutí jedné věty,větu přeloží do všech světových řečí.-)

Druhý den jsme si zašli do Ostré s dětmi na výlet na Kapličky a výhled pro krásné počasí byl skvělý.V cukrárně si děti daly pohár,já si objednala bramborovou kávu jak pravil Tulák a to schválně neb se správně jmenuje Mramorová.

Kufírek šel na WC a slyšeli jsme krásný zpěv,všechny 4 slečny si hráli na plácku určený pro děti.Nutno podotknout že Veverka a Káťa mají nervy ze železa protože jen tak

udržet Kůzle a Šnečkovou v klidu jako to dělaly ty dvě se jen tak někomu nedaří.-).

Tradičně si kluci dali pivko a mazalo se zpátky .Každý chystal dlabanec a dorazily další , takže po večeři když se nám už nikomu nechtělo být venku ,roubenka byla narvaná ve švech,jsme zalezli na půdičku a hráli a zpívali dětem .

I Tulák si ustlal u Šnečkové a v noci jí semnou potahoval ve spacáku aby nám neslezla cestovatelka až do otvoru dveří a nežuchla načež nestihnul uhnout rukou a Šnečková

si mu na ní ulehla hlavinkou ,pak ho v noci polekala když ho chtěla objímat,ránko koukla na něj na mně a šup chrupkala znova.-)

Vypáskovala sem se ze spacáku ,Tulák byl rychlejší a šup už mněl oheň než sem stačila dovalit dolů.Udělala sem snídaně pak se zabalilo a rozloučilo. A hurá do Ostré.

Pokud někdo pojedete tam kde jsme byli mi, nevozte jídlo,v tamnější hospůdce se vaří super a porce až hrůza veliké, příklad za Vše.. dětská porce ...tři kola od vozu(veliké knedle),2 velké porce pečeně,zelí přes talíř..máte i na večer a odpoledne na druhý den.-)))

Tímto chci poděkovat kastelánovi (Kuldovi) za krásný víkend a za noc při úplňku -).J.E.Kovi že dal vědět, Tulákovi,Vlkovi,Veverce a Kátě za